mimpi gigi patah.

Sunday, September 4, 2011

salam sume..tiga hari lepas kite mimpi gigi belah kiri bawah patah..mule-mule goyang saje lepas tu tercabot dah semua..sekali empat pulak tu..huhuhu puas pikir kat mane nak cari gigi palsu. alhamdulilllah mimpi saje rupenye..orang kate mimpi gigi patah ni ade sedara nak meninggal kan.hurm...dua hari lepas..lepas solat subuh abah ketuk pintu bilik. cakap nk balik kampung.nenek sedara belah ummi meninggal..Innalillah...betol ruupenye tafsir mimpi ni ye...tp nenek tu saye tak ingat pon macam mane rupenye..sedaare jauh macam tu...tp boleh jugak kan dapat alamat macamm ni..kuase Allah. Al-fatihah kepada arwah wan ilir. =))

21 comments:

aiEz said...

ada juga dulu2 org tua cakap pasal benda ni,alfatihah utk nenek sedara sya...

*mcm mana raya sya?,mesti seronok kan..bila dtg raya makan biskot raya sya buat,hilang rasa penat tgk dorg makan..:)

Schafiq Hasyriq said...

Al-Fatihah.

syasya said...

aiez:tenQ..raya biase2 saje hehe x ramai lg datang raya rumah!
schafiQ:al-fatihah =)

Umie Artoqiemie said...

wahhh tafsir mimpi tu betul ee.. takutnya.. AL-FATIHAH..

sjiehan said...

oh ye ke? hmm... klo patah betul2? x mimpi? camne lak yea

kura said...

oh? wah. nasib baik sedara jauh kan. tp tetap kematin juga.

ummul kitab al-fatihah.

asfira aminuddin said...

al-fatihah utk u babe. i pun dgr jugak mimpi gigi patah mmg petanda cmtu lah.

nub said...

al-fatihah.


*kalau dah mimpi patah gg, kena patahkan betoi2.

kah2

nuruashia ♥ said...

alfatihah untuk ur nenek sedara. btw, ade org ckp if mmpi gg ptah mkna die org yg mmpi tu akn mninggal..haa. cmne tu?

abghani said...

tafsiran mimpi berdasakan pengalaman org dulu dulu..adakalanya betul

meaw said...

al-fatihah, semoga rohnya aman di sana ..

AwieKashi said...

wah ... betul yerk??? 0_0
Al-Fatehah

Wanz Mejuez said...

kadang kadang kata kata dari org tua kena ambik buat pengajaran jgk.. ada betul nya kan...

al fatihah untuk nenek sedara awak...

delarocha said...

lepas ni mimpi apa pulak ye

sifu im said...

ohh..cmtu er klu mimpi gigi patah??klu mimpi gusi patah cmne plak??hehe

Saiazuan said...

al-fatihah untuk arwah.. :)

syasya said...

umie:huhu betol...

sjeegan:bermakne awak kene cari gg palsu hehe

kura: yup2 sedara jauh yg boleh kira bape kali jumpa..huhuh al-fatihah

asfira: thanks dear =)

noob: hehe mane ade!

nuru: hehhe iye ke?? so saye kene sediakan diri untuk mati la hehe

abanghani: yup2..ade yang betul rupenye kan

meow: tenQ meow dear =))

awie:tenQ amin =))

majuaez:yup2 banyak kate2 dorg boleh jadi iktibar

delaroca:hehe x tau.mimpi jd kenyataan.takotnye

sifu:gusi patah x tau ehhee mayb...nnt excident kot?

wan:thanks wan =)

Run Away♥ said...

susah nak caya tapi ada kala nyer betul...kan...

amna said...

tabahkan hati.. harapi ujian dengan redha awak. insyaAllah semuanya akan kembali ok ^^

Sarah Mohd Saleh said...

inalillah moge2 die dicucuri rahmatt ;)

Dhiya Fariza said...

Al-fatihah :')