Go Harimau Malaya Go

Wednesday, July 27, 2011


Salam sume..kawan2 mesti ramai yg pergi tengok Malaysia vs Singapore malam ini kan? saye x dapat pergi la. sebab kerja..nnt abis keja takot x sempat nk pergi..plus my bestie pon x boleh pergi..kiterang dh dapat ticket tau actually. ade orang baik belikan..tp x jd pergi.mesti seronok sangat malam ni kan. dengar cerita habis dh 80 ribu tiket dijual.alhamdulillah sume semangat nk malaysia menang game malam ni. Ape pon keputusannye malam ini kite kene terima dengan hati yang terbuka. ape yang berlaku telah ditulis. hehe sesungguhnya yang buruk itu kan datang dari diri kita sendiri. dan yang baik itu dari Allah =))  All the bes for Malaysia!!!!

p/s: kawan2 di SBJ nnt jaga diri n jaga kelakuan ok hehe love u all!

8 comments:

Heidi Shafiq said...

wahh.. gile best dpt tiket free.. :)

syasya said...

hehe syukur.tp x jd pergi kan. kawan tu dh jual kat org lain =))

Fitrihadi said...

tengok kat tv je la..curi2 tengok time keja hehe...

erh awak student upm? masuk tahun bila??

syasya said...

hehe yup2 student upm. tgok kat rumah je nnt.masuk belajar balik 12/9. up gak ke??

AZLITA AZIZ said...

waaaa... ade tiket free ke?? susah tu nak dapat tiket..
tak kisah lah siapa pon menang janji kita bermain dgn penuh semangat kesukanan... :))

syasya said...

hehe kawan saye la belanja..yup2 betol tu akak. pray for Malaysia!!!

saiazuan said...

waaaaaaaa... msia kalah... sobs~

syasya said...

huhu x pe la xde rezki...malaysia dg cuba yang terbaik tok menang.terus kan menyokong harimau malaya okeh!