Wednesday, December 29, 2010

Ujang ku Gay?

huhu sungguh tragis kan bile tgok title entry ni..iya la ok ok. sebelum ni saye selalu dengar ummy n abh la cte2. cakap nmpak kucing jiran sebelah rumah saye liwat ujang???susah nk percaye. tetapi hari ini saye telah menyaksikan dengan mate mulut tangan dan kaki saya sendiri ujang diliwat oleh anuar(kucing jiran)cis. hurm bgun je tido sebelum mandikan diri sendiri saye bg ujang makan. lepas beliau kenyang saye mandikan beliau dan keringkan bulu beliau dengan towel pink kesayangan saye. setelah itu...ujang cm nk kering kan bulu die ,die nk kuar.pastu saye bg la beliau keluar dengan harapan beliau keringkan badan dan amsuk kerumah semula.
Sedang saya buat bfast.terdengar kucing bergaduh kat sepan umah. nmpk la ujang gaduh ngan kucin oren. tah sape2. lps 2 saye mandi.Selepas mandi saye turun nk main ngan ujang. panggel la name die'Ujang...ujang' sambil ketuk2 kunci umah.slalu mesti die dtg.tp td x pon..saye tinjau2 la dari umah ke umah sebelah. adoi...mereka sedang melakukan pekara itu..pekara ape?? pakara tut*** segan nk sebut. huhu kiranya..ujang sedang diliwat oleh anuar tu. huhu sedihnye tengok. ujang cm rela hati je.saye jerit2.konon2 nk baling bende. dorg wat dunno je okeh! huhu geram saye keluar la. g masuk umah jiran dengan selambanye. g dekat mereka. x lari2. saye tolak anuar 2 ketipi. ketuk pale ujang sikit.kalau diikotkan hati nk je sepak2 anuar 2. penat je mandikan! terfikir seketika.ujang ni betol ke jantan? salah bg name ke?x cukup dengan itu kan. malam td nk anta uwan(nenek kesayangan) balik kampung. niat dihati nk bwk la ujang skali. supaye x bosan lam kete nnt. dok la memanggil name die. die leh wat dunno lagi! g intai2 kat sebelah. tgh wat pojek lg...huhu x suke ujang cm ni! YaAllah kembalikan ujang saye ke pangkal jalan.

p/s:jiran saye tu ade 2 kucing betina.kenapa ujang yang dipilih si jantan tu????

8 comments:

Si Penyangak said...

bia btol sya..ke provokasi semata-mata nih?cam pelik je kucing tu nme 'anuar' the liwat ujang..heheh..

syasya said...

hehe tol la mimi...name kucing 2 anuar ummy ckp. ikotkan je la. huuhu

waalllaa! said...

haha..sbb nama anuar kot tu yg jadi mcm tu..pembawakn nama..ish ish ish,,pasni jangan namakan haiwan or anak ngan nama anuar ..bhy.. hehe

syasya said...

yup2 betol...tp die buat ujang cm 2 yang panggel die anuar huu

zacky ~786~ said...

hahaaa..~
nk berdekak baca entry nie..
sbb nama kucing tu.. knpe nk srupa sgt ngn manusia.. ekekeke...

apa pn.. cian kt ujang kn!! sekell kpala die byk2 kali nanti oke la tu.. hahaa..

syasya said...

hahaha 2 la. byk kali dh i sekeh. sekeh manje2 la..=))bg kucing 2 name anuar sbb die liwat ujang la huhu

Roy said...

gua syak kucing lu bapok..

syasya said...

haha wa pon syak cm gitu =p